det är så skönt

men musik! Ni vet när det känns i hela kroppen och man bara vill följa den med kroppen. Så är det för mig idag, lyssnar på musik och dansar då atomatiskt, eftersom jag är ganska skadad ;) Hahahaha

Alligator-Daisy är här idag, mammas söta cane corso och Tottis ena kärlek. Varför hon kallas för alligator-Daisy får ni lista ut själva :) Det är i alla fall mysigt att ha henne här, de är så söta tillsammans. Daisy leker galet vilt, det är full fart! Totti undrar förstås varför hon måste fara fram som en tornado över HONOM när de leker, men förlåter henne när han kommer på hur otroligt söt hon är! För det är hon verkligen.

Vet ni? Jag är verkligen så kär i min Totti! Ni som har hund förstår... jag tycker inte ens hans fisar luktar illa... hehhehehehe.... Men finns någon som alltid blir tok-glad varje gång jag kommer hem? Som alltid finns där med sin tillgivenhet, som skulle offra sitt liv utan att blinka för mig? Som aldrig säger emot, utan tycker allt jag säger är toppen? Man skulle ju tro att Andreas kanske skulle passa in på beskrivningen, men han har en alldeles för stark egen vilja :) Tur det! Nej. men Totti är verkligen en viktig individ i min familj, han är fantastisk! Så all kärlek till honom idag!

Idag har jag en ful-dag. Vet ni vad jag menar då? När man känner sig jäkligt ful helt enkelt! Det är inte något stor grej, jag har inte dåligt självförtroende eller nåt, utan har bara en dålig dag. Ville bara berätta det, för jag tror alla har det ibland. Imorgon har jag säkert en snygg-dag, har många sådana också  ;)

Kram alla!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0