Film-mys!

Igår när det var så ruggit ute, är det ju perfekt med lite film och mys i soffan! Vi kollade på State Of Play, den var helt ok, ganska spännande :) Jag måste alltid gå ut från rummet när det blir för spännande, typ när någon jagas av en mördare eller något. Igår stod jag i hallen en stund, passade på att sortera alla klädnypor i färg. Frågade Andreas en gång i sekunden vad som hände, hehe....

Var ute med Totti igår fm när det började tok-regna, alltså det öste ned. Jag gömde mig under gran, men inte hjälpte det. Hittade 6 kantareller där under dock, så jag hade lite tidsfördriv :) Totti rusade runt med röv-släpp (ni vet när de kutar runt så snabbt så de tappar kontrollen över bakdelen), han ÄLSKAR dåligt väder! Han blir som en valp, hade till och med slagits lite med husse efter, har inte hänt på typ ett år!

Nu ska jag ned på stan och träffa bästa brorsan på lite lunch, ha det gött alla!


Fyy vad kallt!




Kvälls-mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0