Nu har det börjat

Dansen är igång! Härligt härligt! Nu hoppas jag bara att kroppen orkar med, har faktiskt ganska ont i ryggen nu, men ska prova smörja in med nåt antinflammatoriskt eller liknade. Har ju inte styrketränat i veckan på grund av förkylningen, så kan ha med det att göra också. Känns jättekonstigt att bara jobba halvtid, att inte få alla mina goa grupper. Hade mina 15/16-åringar idag en gång, sedan ska Bella ha dem. Det är så himla goa tjejer, men förhoppningsvis är jag tillbaka heltid snart. Som tur är så är ju Bella helt fantastisk, så tjejerna kommer inte sakna mig ett dugg ;)

Jag är faktiskt riktigt trött nu, så ska ta och sova. Har ångest för jag tappade bort tel.numret till en tjej som jag skulle ringa upp angående anmälan... hoppas hon ringer igen! Imorgon ska jag ha en ny discogrupp - LÄNGTAR redan! Är det nå fel på mig, som tycker så mycket om mitt jobb så jag längtar tillbaka precis när jag kommit hem? Kanske måste skaffa mig ytterligare ett fritidsinresse :)

Natti natti!


Kommentarer
Postat av: jennifer

äntligen börjar det! har saknat dansen så mycke på lovet. Men har ändå varit skönt att vila upp sig och taggat till en ny termin :)



Fin bild också! puss

2010-08-22 @ 23:00:21
URL: http://bbodinan.blogg.se/
Postat av: Marie

Vackra Lisa!!!! <3

2010-08-23 @ 20:41:38
URL: http://mariiero.blogg.se/
Postat av: Lena Wahlström

Hej gumman , du är så duktig att skriva, mormor o jag har läst en del. Jag tror inte du kan ha mer fritidsintessen? Snart är det hundkurs kul va!!!!!!!!! kram mamma o mormor.

2010-08-24 @ 10:36:44
Postat av: ..:Sarah:..

fina du !

2010-08-25 @ 20:51:57
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0