Snurr i skallen

Har knappt sovit en blund i natt, ni som jobbar som danslärare vet hur det är när man dansar i sömnen! Man tänker på en massa koreografi hela kvällen och när man äntligen somnar så drömmer man dans hela natten och är tok-slut på morgonen! Hur galet är inte det? Innan en dansavslutning från några år sedan så "sov-dansade" jag en dans som kallas caramelldansen 3 nätter i rad! Crazy! Jag är fortfarande trött på den låten efter det :)

DAGENS:


Dagens glädje
mina fina kollegor

Dagens "träna på": splitthopp (Bella skrattade åt mig - inte ok!)

Dagens sjukling
min otroligt förkylda man

Dagens grisande:
Mc Donalds!

Dagens energiboost:
Discobrudarna som tränat grupp idag!

Dagens jag är bra:
på att sätta ihop gruppkoreografi  =) (usch vad svårt det är att skriva det, vad less jag blir! Måste träna varje dag på det här!)

Dagens predikan:
Ödmjukhet är att inte jämföra sig med andra!


Just nu sätter jag ihop en koreografi till min 30+ grupp på tisdagar till den här fortfarande härliga låten!




Ha en bra kväll alla!

Kommentarer
Postat av: emmawredh

kanske världens roligaste låt just nu, den kan man skaka loss till .. längtar till söndag!!! :)

2010-08-18 @ 00:15:47
URL: http://emmawredh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0