Vilka skor?

Herregud vad jag har svettats idag! Det är ju verkligen sååå skönt! Kör bara en dagens nu :)


Dagens roligaste: BÅDA dansgrupperna idag!

Dagens onödiga: ärtsoppa på kvällen :/

Dagens "jag vill ha": nya dansskor!

Dagens mys: lunch med Sabina

Dagens shopping:
4 linnen från Gina

Dagens "jag är bra på": att sova länge på mornarna

Dagens predikan: Välj att ha människor i ditt liv du trivs med, välj bort dem som gör dig olycklig! (Mammas ord)


Skor:


Kostar endast 299 med stötdämpare, så bra pris.... men lite... tunn liksom.. ahhh


Jättebra stötdämpare, men kanske lite tunga?


Verkar stabila, nedsatt pris

Alla tre ovanstående är BRA pga att de är träningsskor och uppbygda med tanke på det. Skorna nedan har INTE  någon bra "dans-innersula"


SNYGGA!   :)



Skum bild, men haft sådana förr och sköna och passar till det mesta.


Vill gärna ha förslag, vad tycker ni? Eller vet ni nå andra snygga/bra skor? Vill inte dansa i converse, får ont i knäna då.

PUSS ;)








Kommentarer
Postat av: jennifer

Jaha, vad nice! :) för mig blev det guldigt den här gången.



kram kram

2010-08-25 @ 19:55:27
URL: http://bbodinan.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

KRAM tillbaka till er :)



och jag tycker absolut att ni ska ta er dit.. en helt undrbar led att gå. (vissa datum får man ha hund med i koppel) och den är helt okej om man inte är van att vandra. de är som vackrast uppe i norr om ni frågar mig !

2010-08-25 @ 20:51:00
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

kolla här förresten.. www.padjelanta.com

börja planeringen .. hihihi ;)

2010-08-26 @ 11:55:37
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0