Dag 1 - Prestentation av mig själv

Lisa Margareta Brändström heter jag, men född som Wahlström! Mina första år spenderades i underbara Karlholmsbruk, några få efter det i Sörby/Andersberg innan jag landade i Furuvik. Det var underbart att bo där som barn och Ytterharnäs skola är verkligen som en mysig by-skola med äppelträd på skolgården! Jag spelade fotboll i Skutskär tills jag var 17 bast, och jag älskade det! Speciellt närkamper, när man fick smälla på lite.. hehehe. Furuvik var inte lika kul som tonåring, vi blev lite uttråkade och busade rätt bra ett tag, men efter jag träffade min Andreas som 17:åring lugnande jag ned mig och blev foglig (nästan) :)

Bor nu i fin-fint radhus med make, hund och två kissemissar och heltrivs med mitt liv! Jobbet som danslärare är helt fantastiskt, jag är så tacksam för att jag har fått möjligheten att jobba med det jag verkligen älskar. Jag är en positiv tjej, försöker att se det bästa i allt och startar varje morgon med att säga Idag är det en bra dag! Och då blir det oftast så ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0