Dag 3 - Mina syskon

Jag har två storesyskon, Linda 34 år och Fredrik 42 år. De är båda mina halvsyskon, men vi är nära varandra ändå!

Jag och Linda har vuxit upp tillsammans och hittat på en massa bus! Hon lärde mig väldigt mycket viktigt när jag var liten, som att göra göra chokladbollar i smyg och gömma dem under sängen, runningman-steget, hur man busringer och en massa annat nyttigt ;) Hon blev gravid tidigt och har 6 barn nu, varav den äldsta snart är sexton bast... crazy! Trots att Linda är 6 år äldre än mig, så har jag oftast varit den ordentliga storasystern och jag gissar på att hon kommer ge mig mina första gråa hår. ;) Men älskar dig ändå...




Storebror Fredrik har kommit in i mitt liv på äldre dagar, när jag var liten så röjde han tonårsliv och hade fullt upp med att spela fotboll och flörta med brudar! De minnen jag har av honom som liten var att han sov länge och att jag alltid skulle klia honom på ryggen! :) Nu är han gift med mysiga Madde, har 2 barn och bor i Karlholm. Jag är jätteglad att han finns i mitt liv nu, vi har väldigt kul ihop, har samma humor, vinnarskalle och dansgener... eller hur det nu var ;) Puss på dig!




Frippe ""splitthoppet" Edman

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja speciellt dansgenerna va? Tur att han fört dom vidare till barnen oxå då :) Goa du <3

2011-01-01 @ 15:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0