En dag på stan!

Japp, nästan hela dagen har jag spenderat på stan och handlat de sista julklapparna :) Eller, nu ljuger jag... julhandeln tog ca 30 minuter. Resten av tiden så åt jag lucnh med Agneta, fikade med Agneta, hälsade på mormor med en julblomma och drack julmust innan jag avslutade dagen med middag på Helt enkelt tillsammans med A och brorsans familj! Underbar dag gott folk, underbar dag!

Folk var så galet stressade idag, skrek åt personalen på butikerna och på varandra. Så kommer jag aldrig att bli, julen ska vara KUL! Jag bara log och försökte överföra lite positiv anda runtomkring mig, men jag tror inte att det gick fram riktigt :) Hahaha, när jag såg mig i spegeln såg jag nästan full ut när jag gick omkring och tok-log åt alla, så jag la ned det :)

Nej, nu är det dags att klä granen! Vi har en i plast, jag tycker så synd om granen om vi hugger ned en levande för att den ska pryda vårt hem i några veckor. Usch, nej då har jag hellre en plast. Blir lika fint ändå ;) Imorgon ska jag vara jury i Borgarskolans talanfjakt på Estraden, ska bli superskoj!

Ha det gött alla!



fina mormor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0