Fiiina tjejjer!

Åhh vad vi hade kul i söndags, hemvändarkväll hos mig :) Vi var ut på annandagen förra året och då var det skitbra, men i år var det dåligt med folk! Det var en  arbets-måndag efter, så "vanliga" människor jobbade, men det gick bra ändå :) Emma gick hem från mig vid 4.30 på morgonen, och skulle på massage kl 11 dagen efter. Haha, herregud vad jobbigt. Men Emma är så pigg jämt, så hon fixade det bara fint :)

Jag tog några bilder, men Emma blundade på alla utom 2 så ni får kika på dem. Tack tjejer, ni är bäst! Och vilken härlig nyhet vi fick ;)




Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

VEM är gravid ? ;)

de brukar va nyhten ..fniss.

2010-12-28 @ 23:43:35
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Madde

Precis vad jag tänkte oxå när jag läste det här <3

2011-01-01 @ 15:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0