Nobody puts baby in a corner!

Hej alla glada!

Jag har precis kollat på Dirty Dancing och känner mig alldeles upprymd, jag älskar verkligen den filmen! Patric Swayze är sååå snygg som Johnny, känns så konstigt att han inte finns längre...

Idag drar jag och Andreas till Narvik med Johanna, det ska bli skitkul! Hoppas tåget går bara. Jag tror det tar 16 timmar att åka :O så lär absolut plocka ned lite spel! Jag kommer hem igen efter nyår, så det kan bli lite si så där med uppdateringen. Datorn ska nämligen lämnas hemma, men jag kanske lånar Johanna ibland ;)

Nu - dags att packa lite!

PUSS!


Kolla in Ebbas blogg, hon har en tävling där :)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Mysigt <3 <3 <3

2010-12-31 @ 12:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0