Träningsvärk!

Ni vet hur det känns när man har grym träningsvärk. När man har lust att börja gråta bara man nuddar en muskel? Ta det gånger 10, jag är helt väck idag alltså.. haha... Men det känns ändå lite skönt på nå skumt sätt, jag känner att jag har gjort något. Den (träningsvärken alltså) ger mig rätten att bara hänga framför tv:n ikväll  ;)

Jag och Andreas var ute för att plocka kantaraller idag, men hittade bara 8 st så vi lämnade dem. Jag är skitgrining, ville så gärna ha brorsans goda kantarellstuvning i krosader som Andreas lärt sig göra!! Men men, jag är glad ändå för idag blir det en liten kräft-premiär för mig och darling. Jag fullkomligt älskar kräftor, kan lätt äta 2 kg själv utan problem. Nu har vi bara ½ kg, så Andreas får passa fingrarna!  hehehe

Jag och Hanna var på Heartbreak igår och drack Andreas goda drinkar, dansade lite med danspappor och beskylldes för att vara tanter! Hääärlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0