Det är en bra dag idag!

Tjohooo, idag är det en bra dag!

Skjutsade Andreas till jobbet kl 6.30, sedan hundpromenad, frukost, styrketräning, sov-paus och en härlig dusch! Allt innan kl 11 =) Grymt, för att vara jag, igår vaknade jag liksom kl 11.30. hehehe

Träffade underbara Hanna på lunch idag, vi hängde på mitt favvo-hak Java. Hur god är inte salladerna där?? Jag älskar verkligen kyckling/feta sallad med pasta och vitlöksdressing. MUMS! Hanna hade som vanligt smittsam energi, så jag kände mig lätt om hjärtat när jag studsade upp på dansen sen.



Lite suddig bild på Hanski, men hon är ju ändå värd att vara med på bloggen  ;)

Kajsa och Frida skulle ha privatlektion i disco, de tävlar i under 9 år och har gått upp en klass till silver, så nu ska det kickas och grejjer. De var så galet snygga i nya dräkter och sommarbruna näsor  =) Ingen kan förstå hur mycket jag saknar dansen, nu är det bara några veckor kvar innan jag äntligen får börja jobba lite igen! Första tävlingen är 25 september och jag är redan taggad! Hur ska det då vara på själva tävlingen? hahaha



Bild på Frida & Kajsa från Disco-SM-10, då de tog silver!

Ha en bra kväll alla!

Kommentarer
Postat av: Madde

ÅÅhhh Gopluttarna. Ja man var mäktigt stolt lär jag säga. Vilket jobb du gör med våra barn gumman. Kraaam....

2010-08-06 @ 13:12:52
Postat av: Anonym

ÅÅhhh Gopluttarna. Ja man var mäktigt stolt lär jag säga. Vilket jobb du gör med våra barn gumman. Kraaam....

2010-08-06 @ 13:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0