att blogga

Jag har precis börjat blogga och provar mig fram om det är min grej. För att komma på hur jag ska göra har jag läst andras bloggar. Varje blogg har nåt att ge, och jag tänker att: ja, så ska jag också göra. Men det blir så här när jag väl ska dra igång:

  • Jättesmart idé det många gör, att tipsa om snygga kläder/skor mm. Det ska jag göra i min blogg!

Problemet är att jag ALDRIG tänker på att jag ser de där snygga jeansen eller pumpsen. Jag spatserar lugnt förbi, som vanligt dagdrömmande om vad jag skulle göra för pengarna om jag vann 98 miljoner kronor. Funkar alltså inte för mig.

  • En träningsblogg! Absolut, jag skriver om min träning som jag har börjat med lite smått nu! Hur man ska äta, hur mycket jag klarar från den ena dagen till den andra, bra tips!

Jag är glad att jag tar mig till gymmet nu för träningstiderna är 8 på morgonen! (Jag är verkligen ingen morgonmänniska). Jag kanske skriver lite smått om det nån gång, men någon ren träningsblogg blir det inte. När jag har tränat klart klockan 9 tänker jag inte på det nå mer….

  • Jag tipsar om mat och recept! Det är ju alltid kul att få lite nya idéer!

Kruxet är att jag inte har några nya idéer… gillar inte ens att laga mat. Oj, vad negativ jag lät, det är jag inte. Jag älskar att äta god mat , men det är klurigt att skriva om :)

Vad är det då som lockar mig till att skriva blogg? Svaret är enkelt: jag vill ventilera mina tankar, för sådana har jag MÅNGA av. Jag vet inte riktigt varför jag vill göra det offentligt, jag bara känner för det så då blir det så! Jag kan tänka mig att det kommer bli en del dans framöver, annars är det mest sådant jag funderar på just nu som hamnar här. Ska även lära mig hur fixar banner eller vad min danselev Jennifer kallade det… så fort jag tagit reda på vad det är ;)

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Sabina

Hahaha banner vad är det?

2010-10-26 @ 21:21:43
URL: http://sabinalousie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0