Ibland har man tur

Helt plötsligt så dyker det upp någon i livet, som bara passar in. En som man trivs med och det bara känns naturligt att vara med. Vi som jobbar på Uddans har det så bra med varandra, speciellt nu när det har kommit ett tillskott med lite youngsters ;) Man har ingen aning om när man hejar på varandra för första gången, att det kan vara en sådan bra person! När man blir äldre så träffar man inte nya kompisar lika ofta som förr, det kan lätt kännas som att man inte har tid. Därför är jag så glad att jag hittat Sabina! Hon är så go, så go, så go och så lätt att umgås med ♥

Puss på dig!



Kommentarer
Postat av: Sabina

Nej men gud! nu vart jag generad här! Hahaha. Näe men jag känner likadant, det är så kul att ha träffat dig och vi trivs så bra ihop! :D ses ikväll! puss <3

2010-11-19 @ 11:14:32
URL: http://sabinalousie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0