Neeeeeeeeeejj

Jag kom hem från dansen för ett par timmar sedan, Andreas hade lagat mat och vi satt och åt i soffan framför Biggest Loser (helt grymt, K-F gick ned 70 kilo! I´m verry impressed!) I alla fall, så började jag frysa där i soffan...mer och mer och mer... och gissa vad! Jag har fått feber! Buhuhuhuhu, inte NU! Sista veckan på dansen, SM på lördag, avslutning på söndag! Jaja, borde hinna bli frisk i alla fall, och förhoppningsvis så är jag piggare redan imorgon :) Jag går och lägger mig nu, så får ni hålla tummarna!

God natt!

Kommentarer
Postat av: Sabina

ÅH NEJ! Mitt halsont är lite bättre idag. Vi får se till att krya på oss för såhär kan vi inte ha det sista veckan :(

2010-11-23 @ 09:22:45
URL: http://sabinalousie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0