Hur hinner folk?

Jag har haft ett "lånebarn" (min lilla systerdotter) i 2 dagar och har INTE hunnit blogga nåt :) Hur hinner ni föräldrar? All cred till er, jag är helt slut! Då ska ni även veta att Saga är 8 år och sköter sig rätt bra själv :) Imorrn är de skolmästerskap, det blir spännande! Sen är det Ladies Night med kussen Ida.

Just nu känns de som om jag skulle kunna sova minst ett dygn, är så tråkigt att jag tappat så mycket energi på slutet :( Är så där medvetslöstrött igen liksom... gahh!

Var nyss inne på facebook och kikade. Det finns verkligen människor som skriver varje dag hur lång tid det är till fredag... hur kul har de i sin vardag? Tur att man är så bra själv, eller hur ;)

Natt natt, imorgon ska tas bilder!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0