Känslor på utsidan

Usch, har en sån här känslo-dag idag. Började först gråta en skvätt för att jag blev så glad att det gick så bra för så många igår, gopluttarna! Sen fortsatte jag gråta lite för att jag tycker om dansarna så mycket, och sen för att det var några det inte gick bra för, sen för att jag har hål på strumpan och liknande... ni vet! Det är inte alltid lätt att vara Lisa ;) Men nu har jag gråtit klart, så nu ska jag svida om och dra ner på dansen :) Konstigt, jag längtar dit...

Ha en härlig söndag!


Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

ja jisses, sånna dagar har jag ofta !! hoho.

jag tror vi kallas känslo-människor. Oprah är rena självmordet ;)

2010-10-31 @ 21:44:38
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: johanna

nämen gud vad söt du är Lisa! :)



bättre danstränare och vän går det inte att ha i en och samma person <3 du är bäst! :)

2010-11-04 @ 10:35:11
Postat av: Lisa Brändström

Men vad go du är Johanna! Tack så jättemycket söta söta du!

2010-11-04 @ 18:13:19
URL: http://lisabrandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0