Kul lista :)



SENASTE:
Dryck: kaffe.. fast klockan är 23.16... dumt!
Telefonsamtalet: Andreas på vägen hem från dansen
SMS: Rebban har skickat och jag har inte hunnit svara än :o
Sång du lyssnade på: öhhhhh... hjärnsläpp, kommer verkligen inte ihåg!
Gången du grät: nyss, till biggest looser... jag är en sån jävla tönt ;)

HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat någon två gånger: puckade jag fattar inte riktigt frågan, men det tror jag väl... märks det att jag varit ihop med samma karl i 10 ½ år eller?? haha
Har någon varit otrogen mot dig: Japp
Varit kär: Ja, hela mitt liv har jag alltid varit kär i nån
Förlorat någon speciell person: Neeej, tack gode gud för det
Varit deprimerad: ja, usch ja!
Varit så trött att du somnat sittandes: Hände ofta under högskoletiden. Här hemma kallas en tupplur för att "läsa"

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: ja, flera fina på dansen ♥
Fått ditt hjärta krossat: Ja, men av en vän...
Skrattat så att du har börjat gråta: Absolut, är lite av mitt signum ;)
Insett vilka som är dina äkta vänner: JA!
Fått reda på att någon har pratat om dig: Ja och ja och JA... hahaha
Kysst en kompis: öhh... kanske, det kan ju liksom hända ;) haha

BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Alla
Hur många barn vill du ha: Två känns det som, tre om jag orkar...
Har du några husdjur: Om jag har! Mattes älsklingar, 2 katter och en hund!
Vill du ändra ditt namn: Har ju nyss ändrat mitt efternamn, så nu får det va bra!
Vad gjorde du under din födelsedag: Fikade säkert, har glömt bort hur det var... åldersglömska ni vet.
Vilken tid vaknade du idag: 9.30, av världens mardröm! Jag och Bella blev jagade i hemlingbyspåret av en rosa jätte-tant med rött hår... hua.....
Vad gjorde du igår runt midnatt: Läste Carolina Gynnings Ego Woman
Någonting som du längtar till: tävlingen i helgen! Tjohoo!
Senaste gången du träffade din pappa: några timmar sedan :)
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: jag skulle ha vilat mer tidigare
Vad gör dig irriterad just nu: förkylnings-helvetet!
Vad är ditt namn: Lisa!
Stjärntecken: vattuman
Grundskola: Sörby lågstadiet, Mellan i Furuvik sen hög på sörby igen!
Gymnasie: Samhälle på Vasa!
Högskola: HIG, lärarprogrammet.
Hårfärg: Blond
Längd: 165 cm LÅNG
Vad gillar du gällande dig själv: Min personlighet, sprallig och lite knäpp ;)
Piercings: har precis tagit ut den i naveln, och de i öronen åt fiskarna i Thailand upp... så jag har inga :/

DIN FÖRSTA:
Husdjur: Hunden Lina, blandras!
Förälskelse: Jag tror det var Daniel... ellet Christoffer... det fanns så många på 6-års ;)
Alkohol du drack: Starköl... en HEL! Hahaha

HAR DU NÅGONSIN:
Krossat någons hjärta:
oj... hoppas inte det
Har du blivit arresterad: Nej!
Dissat någon: absolut, var lite elak förr i tiden faktiskt.
Gillat din killkompis (mer än som vän): Ja... för länge sedan ;)

SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en pojkvän på samma gång:
Jag hade 8 st i 1an. Frågade chans på alla killar i klassen... hehe... det fanns för övrigt bara 8 ;)
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Ja, det känns så!
Vad kan du verkligen inte leva utan: närhet
Vad vet inte så många om dig: Jag kan inte ens prata om döden utan att få en hemsk ångest...
Har du snott listan: Jajjemen, av Sarah

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

haha listor är ju skitkul.. :D

å jaa du har rätt, helt rätt. de va ju för 17 öl vi drack. lapin til och med va ? Å lisa de va tider då !!

2010-10-29 @ 11:26:32
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0