Skolmästerskap!

Igår var det verkligen en bra dag! Uddans skolmästerskap gick av stapeln på Estraden och dansarna var helt grymma, som vanligt! Det är roligt att se de "vanliga" danseleverna tävla, de var verkligen jätteduktiga! I tävlingsgruppen så tävlade de högsta klasserna mot de lägsta, och star-dansarna får verkligen se upp nu när många av de nya avancerar uppåt :)

Jag har tyvärr inte några egna bilder, utan lånar från facebook:

Årets Raising Star blev Emma Johansson, ett stort grattis!



Årets skolmästare i disco, -12 år, blev Amanda Johansson! På andra plats Nicki Ahmadi och på 3e plats kom Ebba Larsson!




Amanda, Ebba och Nicki

I disco 13- år så vann Anna Ivarsson och blev årets skolmästare! På andra plats kom Ida Lehnbom och bronset gick till Amanda Stööp!


Amanda, Ida och Anna

I street så vad det Joe från Bounce som dömde och det resulterade i att:

Årets skolmästare - 12 år blev Nicki Ahmadi! På andra plats kom Amanda Karlström och tredjepriset togs av Linnea Holmqvist! Tyvärr har jag ingen bild på dem, jag hoppas att jag får det, men under tiden får jag bara ge er ett stort GRATTIS! :)

-13 år i street så vann fantastiska Hanna Hillgren och är nu årets skolmästare! På andra plats har vi Anna Ivarsson och på tredje plats hamnade Louise Händén!

Anna, Hanna och Louise

Det var verkligen en jätterolig dag, åter igen GRATTIS och till alla som deltog: Bra dansat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0