det händer saker

i badrummet! Imorgon har vi förhoppningsvis toalett, tänk vad jag och Andreas har lärt oss att uppskatta att ha ett badrum nära till hands ;) Annars flyger bara tiden iväg, veckorna blåser förbi. Vart tog april vägen? De här två veckorna framöver kommer också passera med stormsteg. Efter sista-aprilsfirandet i helgen så är det sista veckan på dansen, efter det avslutning och tävling i Falun, sedan disco-SM i Göteborg helgen efter det. Men jag bara njuter av det, jag älskar när det händer saker, speciellt dans-relaterade :) Det kommer ju vara lugnare på den fronten en tid här framöver...

Andreas bygger möbler så det bara ryker om det medan jag sitter vid datorn, jag känner mig lite som prinsessan på ärten ;) tyvärr kan jag inte göra så mycket i alla fall (dumma fogar), men jag ska gå ut till honom och se upptagen ut i alla fall. Bebisen sparkar i magen, jag älskar det! Det är den bästa känslan i världen just nu! Förutom när han sparkar åt "fel håll" så jag mår illa :)

Ha en bra torsdagskväll!

Finast i världen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0