Oj

Jag har varit så här galet kvällstrött igen, så det har inte blivit nå bloggande. Skumt, jag som oftast är så pigg på kvällarna! Nu har jag i och för sig ätit huuur mycket godis som helst, så jag blir väl vaken tills imorgon. ;)

Min dag har har varit som en berg och dalbana idag, både solsken och regnskurar. Jag kan gärna dela med mig av det som varit bra:

Andreas är alltid bra - jag fick skratta mycket åt hans tokiga sms idag :)

Min mamma är en stark och modig person!

Lektionerna gick bra och det var kul på dansen som vanligt.

Lisa Backelins streetkoreografier gjorde att jag gärna hade studsat in i hennes grupp och dansat med

Claes var här och snart är kaklet uppe i badrummet

Pappa och Totti tokade sig :)

Bebben sparkade mig i magen och gav glädje


Regnskurarna vill jag ha för mig själv, men det jag får med mig av det jobbiga som aldrig riktigt blir stabilt är att det enda vi kan göra är det vi tror är det rätta! Vi kan inte hjälpa någon att bli ansvarsfull om de inte själva får lära sig att ta ansvar...

God Natt ♥

Kommentarer
Postat av: Lena Wahlström

Tack , kram

2011-04-22 @ 21:16:46
Postat av: Lena Wahlström

Ömsom sol ömsom regn, det är livet som går!!!!

2011-04-22 @ 21:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0