sååå skönt!

Just nu sitter jag i pappas soffa - nyduschad! Helt underbart skönt, fy vad jag saknar min dusch! Vi har varit och käkat på en resturang som heter Albert och Patrik tror jag, så är proppmätt nu. Tack pappa

Totti är ute med pappsen nu, sedan ska pappa duscha honom... hehe, spännande! Det är inte Tottis favoritsysselsättning direkt ;)

Imorgon drar vi till Sälen, hela släkten på nästan 30 st åker! Jag älskar de resorna vi gör varje år tillsammans! Jag är en riktig skid-fantast, men nu blir det bara att titta på eftersom fogarna aldrig skulle klara av ett slalom-åk! Men Totti ska med, så vi får hänga lite. Det ska bli skönt att bara komma bort ett tag :)



Kommentarer
Postat av: jjennifer

Ååh ha det så mysigt! <3

2011-04-11 @ 07:53:44
URL: http://bbodinan.blogg.se/
Postat av: jenniferbodin

tack så supermycke goLisa <3

2011-04-14 @ 17:46:57
URL: http://bbodinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0