Kinkis

Idag är Liam en kinkis, han har praktiskt taget suttit fast vid mitt bröst i 24 timmar. Jag vet inte om han inte får i sig tillräckligt, provade pumpa ur lite, jag höll på hur länge som helst men fick bara ut 20 ml... hmmm.... Vi gav till slut lite tillägg och nu sover han gott. Jag får fortsätta pumpa och amma och hålla tummarna för att det kommer igång ordenligt snart.

Imorgon kommer BVC på besök, det kommer faktiskt bli kul. Visst är det ett intressant fenomen att de verkligen åker hem till alla nyförlösta, men det är skönt att slippa behöva vara i tid någonstans. Vi har försökt att inte komma sent till BB-besöken, men det har varit helt omöjligt! Haha, men man lär sig säkert. Föresten, gulsoten hade sjunkit igen, så nu behöver inte ta några fler prover. Skönt!

Vi har haft flera på besök nu också, och Liam har fått så mycket fint! Tack alla! Han har ju som sade ammat nästan dygnet runt nu på slutet, men när vi har besök passar han på att sova :) Visst är det typiskt? Oj, nu vaknar lill-killen så det är dags att snutta lite igen.

Ha det gött alla!



Andreas är riktigt nöjd över Hammarby-nappen som Liam fick av Anders :)

Kommentarer
Postat av: Lena Wahlström

Gullig pappa med napp.

Härligt att proverna är bra, tror att Liam håller på att äta ikapp lite han var ju så trött förra veckan.

Härliga promenadbilder.

Kram på er.

2011-08-23 @ 22:16:50
Postat av: Emelie

Vill gratulera till er pojke, härligt att förlossningen gick så bra med :)

Amningen är intensiv i början, han vill säkert amma mer för att produktionen ska komma igång och ju mer tuttande - desto mer mjölk. Ha det gott och njuuuut! :)

2011-08-23 @ 23:07:20
Postat av: Camilla - gravid med 1:an

Skönt att det blivit bättre med gulsoten! Haha, klart pappa ska ha en napp också :)

2011-08-24 @ 17:57:14
URL: http://vardagslycklig.blogg.se/
Postat av: Lisa Brändström

Tack så mycket Emelie, jag hoppas på att det du skriver och njuter så mycket jag kan :)

2011-08-24 @ 21:35:07
URL: http://lisabrandstrom.blogg.se/
Postat av: Lisa Brändström

Tack mamma, så kan det säkert vara! Puss!

2011-08-24 @ 21:35:44
URL: http://lisabrandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0