Söndag

Hej på er!

Hoppas ni alla har haft en bra helg! Här hemma går fortfarande dagarna i varandra, så bloggen kanske inte blir lika uppdaterad som förr, men snart så kommer jag nog in i rutiner igen :)

Liam har varit lite kinkig nu, han vill äta hela tiden, men bättre det än tvärtom. Jag ser det som ett friskhetstecken :) Gulsoten hade sjunkit lite sist (yipiee), så jag hoppas det har fortsatt så när vi kollar värdet imorgon.

Vi har börjat tagit imot lite besök nu och Liam har fått så mycket fina presenter. Jag ska ta lite bilder och lägga ut dem sen. Han har dessutom fått låna två st bodys i stl 40 av Emma och Venla, tack så mycket :) Ni får tillbaka dem så fort han har lagt på sig lite!

Det är verligen omtumlande att vara ny mamma, men det känns spännande. Ena stunden kan jag inte sluta titta på Liam och en annan gång kan jag nästan ha glömt att hans finns när han skriker lite. Men just ja, jag har ju en bebis! Haha, skumt! Dansen drog igång idag, en helt ny termin! Allt verkar gå fint för tjejerna, det känns lite konstigt att sitta på sidan av, men samtidigt vill jag inte vara någon annan stans än där jag är just nu... med min fina Liam och Andreas!


Kommentarer
Postat av: jennifer bodin

men åååh vad gullig han är eran prins!!!

2011-08-22 @ 08:35:10
URL: http://bbodinan.blogg.se/
Postat av: Emma Ryyti

Hej!

Han är otroligt fin, ser så fridfull ut,jag förstår att mammalyckan är total =)



Jag hade gärna givit dig pop body:na om det hade varit helt vanliga i storlek "normal", men känner så starkt för alla prematurkläderna!



Och vad roligt att du gillade de andra kläderna, tack för affären!



Stor Kram

2011-08-22 @ 12:15:29
URL: http://emmaryyti.blogg.se/
Postat av: ida

Hehe sådär kunde jag också känna ibland, att man glömmer bort att man har en liten bebis.. man kan sitta vid datorn och fantisera sig iväg eller bli helt inne i någons blogg sen hör man de lilla livet gnälla lite så känns de som man vaknar till igen och tänker "ooj juste!" haha.

2011-08-24 @ 13:21:57
URL: http://frandagett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0