Dag 15 - Mina drömmar

Mina drömmar, alltså det jag vill med mitt liv, är nog att jag ska känna mig nöjd med det jag har och alltid har nya mål att sträva efter. Jag skulle vilja flytta till hus sen, gärna i Hemlingby, men just nu trivs jag toppenbra där jag bor i vårat radhus :) Jag vill vara pigg och hålla mig i trim, skratta mycket och ofta och DANSA!

Jag ser mig och Andreas tillsammans livet ut, och hoppas verkligen att det blir så! Jag vill åka mer utomlands, det skulle vara as-skönt att vinna pengar så att man har råd att göra det man vill, utan att vara alldeles för rik. Då tror jag att jag skulle tycka livet blev tråkigt :)

Oj, vad luddigt det här blev. Jag vill må bra och ha kul helt enkelt!


Bilden hittad på google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0