Glad alla hjärtans dag!

Hoppas alla har haft en fin dag idag, singlar eller inte! Jag har jobbat hela dagen, sen har Andreas varit borta hela kvällen, men vi har årsdag snart, så vi brukar fira kärleken lite extra då :) Gissa hur många år vi har hängt ihop :)

Alla ♥-dag kramar har jag fått i massor av min söta discogrupp som jag hade idag, gobitar! Och chokladhjärtan och chokladros fick jag av goa Clara och Ann - TACK snälla ni! Tänk att man kan bli så glad av omtanke!

Nu ska jag duscha och krypa ned i sängen, är så trött och frysen hela tiden (vägrar bli sjuk)!

God natt!



Lilla Clara i action i Falun

Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej, då ska jag kolla upp dom! :) vad tar dom för priser ungefär, vet du det?

2011-02-15 @ 13:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0