Badrummet

Jag har ju glömt att visa hur vårt badrum ser ut nu efter rusten. Jag är jättenöjd, lite svårt att få till bilderna bara. Nästan allt är klart, lite el som ska dras och lite fog som ska skrapas bort, men sen så är det tipp-topp :D





Här ska tvättmaskinen kopplas in och skötbädden vara :)

Jag är verkligen glad över att vi har gjort det här, nu är barnrummet nästa projekt! Vi kikade på tapeter igår, vad svårt det kommer bli att välja! Jag vill inte ha för trendigt, utan mer gulligt nu när han kommer vara alldeles nykläckt. ;) Vi ska kika vidare, så får vi se hur det blir, det är lite lurigt eftersom nästan allt är antingen blått eller rosa. Därför tänker jag välja det jag verkligen vill ha, oavsett färg! Jag var inne på att absolut inte ha blått eftersom jag inte vill att det ska vara så stereotypiskt, men har kommit på att vi faktiskt kan ändra på det när kornet är äldre. Men just nu lutar jag lite mot gult, det kommer bli spännande att se hur det slutar :D

Kommentarer
Postat av: Lena Wahlström

jättefint badrum

2011-06-15 @ 20:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0