Det bästa med att vara gravid

För mig är det bästa med att vara gravid alla olika känslor som strömmar genom kroppen.

Det börjar med en lätt chock, glädje, spänning, frågan är det verkligen sant?! Sedan fortsätter glädjen växa, samtidigt som oron kommer krypande... är allt som det ska, får barnet näring, växer det som det ska? Sedan ökar det bara på hela tiden och nu i 7e månaden känner jag KÄRLEK till det barn som växer i mig. En helt fantastisk känsla! Varje gång bebisen sparkar eller buffar därinne, glömmer jag foglossningar, blödningar, tidiga sammmandragningar, ja ALLT och bara vill känna honom igen. För jag vet att det är en han :) Och jag LÄNGTAR!



Vem är det där inne?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0