Färdigutbildad!

Då har jag och A varit på sista föräldrarträffen. Vi gick igenom andning och amning, så nu ska vi ha koll inför förlossningen då... :O Vi ska läsa på lite mer, kolla nån dvd och så där. Jag kan inte fatta att det börjar närma sig, vi går in i vecka 30 imorgon. Galet! Igår när vi satt i soffan så var jag bara tvungen att fråga rätt ut i luften varför det står en barnvagn i mitt vardagsrum? Vem ska ligga där? Efter ett tag fick jag en lite buff i magen till svar ♥

Jag tog dessutom mod till mig och gick till kiropraktorn idag, han fixade lite i bröstryggen och det känns faktiskt en aning bättre just där. Jag har kunnat sitta flera timmar nu - NÖJD! Det kan hoppa tillbaka igen eftersom kroppen förändras så mycket, men just nu känns det skönare i alla fall :D

Nu ska jag sortera lite, vi håller på att röja ur förrådet inne... det gick faktiskt inte ens att komma in där förrut så det är dags att fixa till den biten! SEN är det barnrums-renovering! :)



Om ni behöver en kunnig kiropraktor ;)

Kommentarer
Postat av: Carro

Ja de är jätte skönt att hon sover hela nätterna, speciellt nu när man är helt slut i kroppen och jätte trött.

Dock kan inte jag sova så bra om nätterna, hittar ingen skön sovställning och svettas som en tok!

Men men, bara gilla läget :)



Lovar att de kommer gå fort ;)

2011-06-21 @ 09:41:45
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/
Postat av: Susse

Kul att du tittade in ;) Roligt att läsa flera gravid-bloggar och se vad som händer runt omkring ! Hoppas allt är bra med er =)

2011-06-21 @ 10:02:35
URL: http://fiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0