snart dags för EM

Nu börjar jag bli en riktig tjockis, det går snabbt nu. Allt sväller liksom, det känns som jag rullar fram. Ändå är det lite mer än två månader kvar, hur ska det bli? ;)

Pappa och jag åkte ned på stan en sväng, åt lunch och fikade på Waynes. Jag träffade två gamla klasskamrater, det var så kul att se dem och jag förstår inte att vi börjar närma oss 30 år! Crazy! En av tjejerna - Emmelie - ska gifta sig på lördag, underbart! Det var helt fantastiskt att gifta sig och jag önskar dem all lycka och att deras dag blir den bästa i deras liv!

I helgen är det street-EM i Danmark och jag är för gravid för att följa med :( Det känns helt för****igt, men jag kommer att tänka på dem varje minut! Det är tur att det finns mobiltelefoner, min kommer att gå varm kan jag lova! 23 st från Uddans åker, det är verkligen galet bra! 15 st av dem åker för första gången, så det känns extra jobbigt att jag inte finns där för dem. Men de andra tränarna är toppen, så det blir fin-fint för dem ändå! Go-gluttarna

Nej, nu ska jag städa lite, ser ut som ett bombnedslag här hemma. Vi har rensat ut allt i förrådet, men jag vet inte vad jag ska göra av allt. Just nu har jag en hel vägg med tommar korgar liksom!

Ha en bra kväll alla!

Kram från tjockis!



Mattes ♥ solar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0