.....

Får man vara lite negativ ett tag? Jag känner att jag verkligen vill klaga av mig lite, så sluta läs om ni hellre behöver lite peppning idag ;)

Jag har precis pratat med barnmorskan och fått en tid dit för att kolla om jag har havandeskapsförgiftning. Jag känner mig helt sänkt nu, jag kan inte ha sådan otur att jag har det också! Först foglossningen from hell, sedan tidiga sammandragningar och nu DETTA! Jag vill bara vara gravid och klaga pa smakrampor som andra mammor jag laser om. Nu far jag inga prickar over a eller o heller, sa ni far gissa er till vad jag skriver.

Ja ja, hall tummarna for jag kanner mig verkligen orolig....

Kram!

Kommentarer
Postat av: sarah

kommer gå fint lisa.

tror inte det e havandeskapsförgiftning...säkert mycket annat som gör att du e dålig.

e så mycket som påverkar, hormoner...mer blod i kroppen, dålig puls..TRÖTT-hela tiden... du ska se att det nog e en massa småkrämpor du fått samtidigt.

håller alla tummar o tår att det går fint.

kroppen e fantastisk vad den tar oss igenom denna resa, även om det av o till e extra tungt. ser fram emot att träffa dig o familjen i höst.

ps. min kusin hade havandeskapsförgiftning och var tvungen o föda allt för tidigt. det var ganska kritiskt men i dag e hon o lilla lucas i fin fin form och dem pratar om syskon =)

många styrke kramar till dig vännen!!

2011-05-30 @ 16:02:05
Postat av: Madde

Heej!!!

Stackars dig, det har varit mkt för dig nu. Håller med föregående talare :) Hoppas på att det är en massa småkrämpor "bara" som kommit samtidigt. Vi håller tummar och tår allihopa. Kramar om och sänder dig en massa styrka. Kram vännen <3

2011-05-30 @ 16:28:41
Postat av: Lena Wahlström

Olustigt när jag läste ev. havandeskapsförgiftning, HÄÄÄRLIGT att allt var bra. Kram, hälsa Liam från mormor.

2011-06-04 @ 18:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0