Full fart

I magen det vill säga ;) sparkas och sparkas åt alla håll, det är bra det! I övrigt är det så lugnt så att jag inte varit med om lugnare. Var hos Hanski igår, bjöds på mat, fika och trevligt sällskap! Perfekt lördagsaktivitet. Efter det begav jag mig till mamma för att få storstryk i kortspel av henne, Claes och mormor. Så kan det gå, speciellt om man spelar med de där korthajarna ;) Men nu har det bara varit luuuuugnt hemma i soffan, magen måste vilas. Har haft jätteont idag, så drygt ;(

För att muntra upp mig själv så ska jag gå ut och lukta på mina syrener, de doftar fantastiskt men blommar så kort tid. Måste passa på att njuta av dem. Kanske ska passa på att ta en bild också, så ni får något fint att titta på senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0