Hahahahaha, jag tror jag dör!

Det här kan vara det roligaste jag läst nånsin, från en tråd om roliga förlossningsberättelser:

"En liten historia från min papps som jobbade som taxichaufför (natt);

Han fick ett samtal från växeln om en brådskande körning från ett villaområde och han åkte dit. Ut ur huset springer en relativt nyvaken karl som kastar in en väska i bagageluckan, hoppar in i framsätet och säger "Karolinska". Pappa, som har haft liknande brådskande körningar tidigare, antar att det är en läkare som blivit inkallad akut och trampar lite extra på gasen. Efter någon minut säger killen bredvid honom "Känns det ok älskling?" och vänder sig mot baksätet. Pappa tittar på honom som om han vore galen och får en bestört och förvirrad blick tillbaka. Efter några stapplande meningar senare (från den stackars blivande pappan som håller på att gå sönder av nervositet) vänds bilen tillbaka till huset där allt började. På trappan står en gravid kvinna och skrattar så hon håller på att kissa på sig. Hela resan in till Karolinska var en relativt munter upplevelse efter den lysande starten. Flört

Note to self - se till att kliva in i bilen före mannen."

Hahahahahahahaha

Kommentarer
Postat av: Alexandra Lindström

HAHAH rann tårar när jag skulle läsa upp det för mamma! Ser händelsen framför mig! HAHAH

Postat av: Mimmi - BF 29:e juli <3

Hahah, men vad underbart! :'D

2011-05-25 @ 00:29:02
URL: http://mimmiastrom.blogg.se/
Postat av: Becca

Hahaha vilken syn.

2011-07-08 @ 18:54:42
URL: http://beccalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0