Händer inte mycket nu inte...

Är fortfarande jättekonstig, vet inte vad jag har för konstig smitta. Har lyckats äta lite idag i alla fall. Rundar av med lite:

Dagens:

aj aj aj:
akupunktur i morse :/

mysiga: att jag faktiskt kan vara inne en hel dag när det regnar

längtan: Dedas - kom hem!

stackars: Simba verkar helt förstöd över att ha blivit klippt, vill bara sitta i mitt knä hela tiden...

bästa:
ÄLSKAR verkligen att kornet sparkar och är så livlig i magen  ♥

oro:
tänk om barnet mår dåligt av att jag inte får i mig nå mat...

tråkiga: har verkligen legat i soffan hela dagen!

att ta tag i:
städa sovrummet!


Natti natti




Men... det känns tomt på nå sätt



Sover nära brorsan så känns det bättre ♥



Vad är upp och vad är ner?


Stackars lill-hjärta, men pälsen växer ut alldeles snart igen..... ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0