Lördag

Filmen igår var helt ok, underhållande som vanligt med Jack Sparrow och kul med Penelope Cruz också. Det var inga direkta överaskningar i filmen, men ändå... underhållande. Jag håller mig till det, känns rätt ;)

Nu ska jag ta tag i den här dagen, hoppa in i duchen och fräscha upp mig lite. Jag och Andreas ska hem till Hanna på lite födelsedgsfika och sen ska jag till Engesberg och hälsa på mamis. Hon ska hjälpa mig att gå ett par prommisar med Totti, eftersom jag inte kan stå upp särskilt länge innan magen drar ihop sig. Andreas ska jobba på Heartbreak. Vi var förbi och hejade på de som jobbade efter filmen igår, och då kom jag på att jag inte varit ut i Gävle sen i julas! Skumt va! Men just nu saknar jag det inte heller, om jag saknar kroglivet så är det som det var förr och inte nu...  allt var bättre förr u know ;)

Ha en härlig dag, det ska jag ha!



bilden från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0