sol!

Oj, vad dagen har gått snabbt! Det har verkligen varit härligt väder, lovely! Jag och Andreas var till barnmorskan i morse, mätte magen och lyssnade på hjärtljud :D Den lille sparkade på oss lite, han gillar inte när man lyssnar på hjärtat. Allt såg i alla fall bra ut, de ska ta lite extra prover pga av alla sammandragningar, men så länge är det fortsatt vila.

Så jag har:

Läst lite i boken i solstolen. Den är så där än så länge...

Åt lite nudlar och kyckling framför tv:n

Sov en stund

Grät en skvätt

Städade lite i köket

Ikväll ska jag:

Äta lite till  :) Lövbiff eller en pizza från Bakfickan?

Gå på bio med älsklingen och proppa i mig popcorn

Jobbig dag, eller hur?   ;)




Har inte tagit någon ny bild, så det blev den här från förra sommaren :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0