tips till er

Även om jag inte får träna, så tänkte jag tipsa er om Stinas träningsblogg. Den är riktigt bra, jag ska börja ta till mig lite av vad hon säger när jag får börja röra på mig igen :) Jag kommer ha en del vikt att bli av med, har gått upp 7 kilo redan. Enligt barnmorskan väger jag nu 61,5 kilo, inte för den siffran är så stor med det är mer att bära på för mig än vad jag är van vid. Speciellt när allt bara är mage ;)

Appropå det här med vikt... jag har faktiskt vägt mig väldigt få gånger i mitt liv. Just nu finns det en anledning för mig att göra det, men inte annars. Jag tycker man känner hur ens kropp mår, om den är hälsosam eller bara slapp. Några jag vet väger mer än vad jag gör nu, men är riktigt tränade och mår bra, medan jag innan jag blev gravid kunde känna mig slapp och svag och i behov av mer muskler. Muskler väger mer än fett vet ni :) Så stirra er inte blind på vågen, känn efter hur kroppen mår i stället. ♥



Innan ryggproblemen var jag nära att bygga upp bra med muskler, mitt mål efter förlossningen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0