Amning

Jaha, nu är det nog snart slut med amning :( Liam vill inte ha bröstet längre, utan bara flaskan. Jag har märkt det tidigare, men idag tog han bröstet bara en gång. Usch, jag var rädd att det skulle bli så här. Vi har varit tvungna att ge Liam ersättning redan från födseln för att han ska gå upp som han ska, men jag har alltid ammat före flaskan. När Liam blev allergisk mot mjölk var det några som antydde att jag lika bra kunde sluta amma av bekvämlighetsskäl, men jag vill ju verkligen fortsätta! Ni får hålla tummarna för mig och kom gärna med råd om ni har :)

Liam med favoritleksaken :)

 


Kommentarer
Postat av: Lena Wahlström

Du kan inte göra mer än vad gör gumman. Kram på er

2011-11-23 @ 22:18:28
Postat av: Maria

Ja vi strular också med amning. Ibland tar han med amningsnapp ibland utan. ibland får jag stå och vagga samtidigt. 1-2 gånger per dygn ger jag upp och ger flaska..., tror inte jag orkar truga tills han är 6 månader. Lycka till!!

2011-11-24 @ 11:10:22
URL: http://vattenbubblan.blogspot.com
Postat av: Louise

Hallå Lisa,

Jag tycker du har varit så duktig som kämpat på med amningen! Hoppas ni hade trevligt i torsdags. Kanske ses för en promenad eller öppen förskola på onsdag?

Kram Louise och Ingrid

2011-11-25 @ 14:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0