Dop igår!

Igår var det dop för världens sötaste Carl! Han var så duktig i kyrkan, skrattade och pratade som bara han kan! Liam somnade i kyrkan och sov sig igenom resten av dopet och fikat efteråt. Lill-snutte var ju lite hängig och när vi kom hem bröt förkylningen ut på allvar. Mammas älskling...

Dopet var lyckat, det var kul att träffa vänner som inte bor kvar i Gävle och jag hade verkligen trevligt! Hanna hade fixat mjölfri mat och efterrätt till mig, såå himla gulligt!!! A hade fått jobb och kunde inte följa med, han har jobbat från i fredags kl 16 till idag kl 18. Duktig grabb!

Tyvärr sov Liam på min arm i kyrkan, så jag fick ingen bild på Carl utan skulle få några mailade till mig. Men ni kan få se en på min underbara.... Ha det bäst goa läsare!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0