En riktigt bra dag!

Ja, det har det verkligen varit! Familjen har sovit bra, fått lite städat, umgåtts med vänner och mått allmänt bra! Liam somnade nu, med det känns inte så jobbigt eftersom vi har varit två som har hjälpts åt :) Teamwork is the shit! Sitter vid vaggan igen och skriver, det är då bra när jag kan vagga med foten samtidigt ;)

Jag började förresten läsa Zlatans bok igår och tycker den verkar riktigt bra! Rekommenderas! Det var det första jag läste efter att Liam kom, jag älskar verkligen att läsa, det är så avkopplande. Jag ska nog plöja ett kapitel på spikmattan nu, jag har en liten ficklampa jag kan använda så inte Liam vaknar. Hihi, vad busig jag känner mig. Som när jag läste under täcket efter släckning när jag var liten ;)

God natt, hörs i morgon!

Söthjärtat i morse...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0