Ja, jag kunde ju inte hålla mig...

utan åkte iväg på tävlingen en sväng :) Jag hann precis i tid till discon, och det var jättekul att få se alla snygga dansare! Det var många finalplatser, men också rätt många 4-6e placeringar, så kanske inte lika många pokaler som vanligt, men dansarna verkade nöjda och det är huvudsaken.

Konkurrensen börjar hårdna och man ser rätt tydligt nu vilka som verkligen lägger ned tid på träning och vilka som inte gör det. Det ska bli spännande och se vart det här tar vägen, jag hoppas att några rycker upp sig och hittar glädjen i att träna igen :)

Nu kommer en drös med bilder på några av alla dansare! Titta och njut ;)
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0