Mag-update och det här med dop...!

Ja, det har ju blivit en hel del skriverier om lilla Liams mage och nu är det dags igen. Jag ska åter igen bli mjölkfri och nu ska det vara ett halvår. Eller så länge jag ammar i alla fall... det var inte en klockren bedömning på att Liam är allergisk mot ko-mjölk, det är så svårt att avgöra när han är så liten och symtomen är så luddiga. Men men, lika bra att köra mjölkfritt, så provar vi igen om 6 månader! Så nu är det dags för althera igen, vilket betyder grönt Liam-bajs och fler spyor ;) Härliga tider!

Sen har jag en fråga till er läsare! Jag och maken börjar lite smått planera dop (eller namngivning, vi har inte bestämt oss riktigt än) och har fastnat lite på gästlistan. Vi vill inte bjuda för många, men samtidigt vill vi ha med alla dem som är nära oss... det är här det blir lurigt... vilka är det? Jag ser det så här: Det är Liams dop och vi bjuder dem som har visat intresse i Liam. Jag har vänner och släktingar som inte ens har hört av sig och vill träffa Liam, så då känns det ju konstigt att bjuda dem. Andreas håller med, men det känns ändå skumt när det är dags för inbjudningarna. Vad tycker ni? Jag skulle verkligen vilja att ni skrev en kommentar i frågan, det är helt ok att vara anonym. Jag ser verkligen fram emot Liams dop, det ska bli så mysigt att ha en dag helt inriktad på honom :) Han ligger här brevid oss och sover så sött nu, fast klockan är över åtta och hans skrikperiod har börjat. Jag tror jag ska passa på att gosa lite med Totti, nu när jag har tid.

Ha en bra kväll alla läsare och tack för att ni kikar in på bloggen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0