Today

Hej på er!

Tack för kommentarerna om dopet, det är skönt att höra hur ni andra tycker :) Idag har jag och Liam varit hos mamma hela dagen, jättemysigt! Liam pratade och skrattade en massa med sin mormor, det var så härligt att se. Mamma filmade också, ska försöka få tag på filmen så kanske jag kan lägga in den här. Jag lyckas ju aldrig få någon bra bild på lill-killen när han ler, eftersom han blir så intresserad av kameran :)

Imorgon ska jag på mamma/bebis-träff med några kompisar, det är alltid lika trevligt! Förhoppningsvis är Liam lite vaken den här gången, sist sov han bara. Men han är ju faktiskt all mer vaken nu, så det är inte omöjligt :) Vi har en föräldrargrupp inom bvc också med en hög härliga människor och jag har lite bilder sen sist på små-gluttarna.

Titta och njut:

Liam vill till Stella

Glada Carl!

Sötisar!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0