Trött men glad

Det är min känsla idag. Vad är jag glad för då? Hmm, så mycket! Till exempel:

  • Min underbara lilla familj och de runt omkring. Jag och Andreas är så lyckliga som har varandra, Liam, Totti och resten av våra familjer att dela vårat liv med. Det är bara så mycket kärlek!
  • Jag bor väldigt bra alltså! Jag ♥ Hemlingby! Jag känner därimot att jag skulle vilja rusta en massa, men väljer att spara de pengarna till annat... eller spara och spara, OM jag hade haft dem hade jag sparat dem till annat ;)
  • Min inställning till livet är jag jäkligt glad för! Idag är en bra dag ;)
  • Jag är glad över min nya I-phone! Det är sant, jag har skaffat en och jag gillar den skarpt! Speciellt blogg-apen och Tiny Wings :D
  • Det är riktigt skönt att vara mammaledig, jag bara myser runt och lägger nästan alla måsten på hyllan. Viktigt!
  • Jag är glad för att det finns godis utan mjölkprotein... hihihihihi
  • Jag älskar hösten! Tända ljus och varma sockor!

Behöver jag fortsätta? ;)


Kommentarer
Postat av: Alexandra Lindström

Det finns en jätte god choklad som är helt mjölk fri! :D , vi brukar ha den hemma för pappas tjej är allergisk mot mjölkprotein, hittar jag vad den heter säger jag till :)

2011-10-30 @ 20:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0