Dagens!

Dagens mys: blev en tripp på stan med familjen och en efterlängtad sallad på Java ♥

Dagens shopping:
Skinnbyxor, leggind, röd tröja och en vit poncho från Gina tricot! Ett par gråa mysbyxor och 2 paymaser till Liam slank också med från Cubus. Jag provade ingenting där, så det blir spännande att se hur de ser ut på. Har ingen aning om vilken storlek jag behöver nu för tiden :O

Dagens middag: Glömdes bort...

Dagens Liam: har sovit mest hela tiden, men verkar ha haft en bra dag ;)

Dagens tråk: Mobilen = trasig!

Dagens tupplur: avklarad! 1½ timme med Liam på magen ♥

Dagens just nu: blev jag kissad på av en naken bebis som fick vara blöjfri ett tag... hahahaha


Hann bara med den här bilden på mysbyxorna från Cubus innan jag blev... blöt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0