Öhhh

Jag tror tävlingen tog på mig igår... jag sov nämligen till kl 14 idag!!! Som värsta tonåringen! Nu så har jag ju varit vaken och ammat mellan varven, men ändå! Andreas kom hem från jobbet vid kl 8 imorse, då matade jag Liam och sen skulle jag sova en stund till... jag kommer ihåg att Andreas var in några gånger, men jag hade bara mumlat jag måste sova. Så älsklingen hade tagit mjölken jag pumpade ur efter tävlingen igår och gett Liam en gång så att jag fick sova vidare ♥. Jaja, antar att det behövdes!

Appropå bröstmjölk, så har jag aldrig varit med om maken om mjölkfyllda bröst igår! Jag rusade in till Liam när jag kom hem igår, men tror ni han ville äta då? Nej, han sov! Så det var bara att ta fram pumpen och dra igång, jag hann fylla en flaska in bebis vaknade och ville äta. Han blev mätt ändå, så det ryms nog bra mycket mer mjölk än vad man tror i matmaskinerna :D

Liam sov dessutom bättre igår natt än vad han har gjort på länge, han vaknade med magknip en gång bara men vi lyckades somna om ändå. Sååå skönt! Jag kunde inte somna i stället då, var uppskruvad efter tävlingen och tycker att det är galet tråkigt att jag inte kan följa med nästa lördag. Då är tävlingen i Söderhamn och bara bilresan tar så lång tid, så det funkar inte. Typiskt! Men det kommer fler tävlingar....

Nu ska jag ta och plocka in lite matvaror Andreas kom hem med, sen ska jag skölja näsan för er som är intresserade ;) Vi är förkylda här, och jag vill inte att min ska vara långvarig så här sköljs det! Rekomenderas till er som inte provat det än!


Ha en bra dag!



Liam såå fin i kläder mormor har stickat! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0