Öppet hus!

Go morgon!

Nu har jag precis ätit frukost och sitter och kikar ut på det burriga vädret utanför. Fy vad kallt det ser ut att vara! Tur att Liam har varma kläder att ta på sig, för idag ska vi åka på öppet hus på bandkåren. Det är dags för lill-killen att sitta i sin första brandbil, eller hur? ;)

Liam har sovit helt ok i natt också, han var riktigt pigg mellan kl 00-02 bara. Inget grin, utan ville vara vaken. Jag försökte visa att det var natt genom att ha mörkt och försöka få honom att somna om, men det gick väl si sådär :) Men efter det har han bara vaknat för mat. Oftast är vi vakna vid sjutiden, så när Andreas klocka ringer så sitter jag och Liam i sängen redan och säger piggt God Morgon pappa! Så han behöver inte oroa sig för att försova sig längre i alla fall. Det sköna är ju att när han har åkt till jobbet sover jag och Liam ett tag till :)

Nej, nu är dags att sätta lite fart här hemma, så jag inte missar hela öppet hus. Drömde det i natt, vilken mardröm, Andreas var så besviken! Jag ska ta och ringa till Liams farmor också och se om hon vill följa med!


Pappa brandman!

Kommentarer
Postat av: Camilla - Vardagslycklig

Vad skönt att han sover hyfsat bra om nätterna!



Här är länken till barnhoroskopen: http://se.babycenter.com/pregnancy/naming/astrobabes/

2011-09-19 @ 14:20:34
URL: http://vardagslycklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0