sleep mutch?

Idag har Liam haft natt på dagen igen, han har verkligen sovit från 12-21.00 med uppehåll för mat. Hur ska jag göra? Jag håller på med rutiner och försöker väcka honom varsamt på dagarna, men han vill inte vara vaken då och jag kan ju inte tvinga honom. Tokiga bebis!

Jag har i alla fall haft en bra dag idag, har utnyttjat en sovande bebis till att få tid med städning och lite matlagning, samt att fått besök av en hel del gobitar! Pappa har varit här och varit ute med Totti och gosat med Liam, Agneta kom en sväng och så Liams kusiner Kajsa & Alex i sällskap med mamma Madde :D Härliga tider! Jag älskar att få besök, det är så kul att bara sitta och prata, tiden bara flyger iväg! Jag tycker lite synd om besökarna bara, ingen av dem har fått träffa Liam vaken (förutom pappa), men de får väl besöka oss på nätterna i stället. Hehehe

Igår hade vi date med föräldrargruppen, supermysigt! Liam och Carl sov i vanlig ordning, så tjejerna Ingrid och Stella dominerade träffen! Det är ju lite mysigt för mig och Hanna att hinna få lite tid med de andra bebisarna också, men konstigt nog så längtar man efter sig egen, trots att han ligger och sover brevid. Haha, vad knäpp man är! Ibland vill man ju bara att de ska sova ;) Men tjejerna får säkert träffa Liam och Carl nästa gång!

På lördag är det som sagt tävling i Söderhamn, men jag kan inte åka eftersom Andreas jobbar :( Tråååk! Jag älskar verkligen att åka på tävlingar, det är bland det roligaste jag vet. Adreanlinet, dansglädjen och alla söta och goa dansare! Jag saknar faktiskt dansen, fast jag aldrig skulle vilja byta bort min tid med Liam mot något. Men en tävling kan jag väl åka på då och då :D

Nu ska jag hänga lite med Liam, som är supervaken! Så kul, han har börjat le lite smått också och "prata" med sina gosedjur. Nallen från mormor är en favorit :)



God natt & sov gott
Sov gott & god natt
natti natti!


Vår lilla natt-ramsa

Kommentarer
Postat av: wilma

Så sööt han är!!! Jag kom också :D <3

2011-09-30 @ 11:52:35
URL: http://htp//wilmuttsjoberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0