Tävling!

Idag var det säsongens första tävling som arrangerades av bästa Uddans i Rotskärshallen, Skutskär. Jag pumpade ur lite mjölk, lämnade Liam med pappan och begav mig dit. Vilken tur att jag gjorde det för oj vad fantastskt kul det var! Alla dansarna var as-bra, det var så kul att få träffa dem och bara ge dem en kram! Likaså föräldrar och de andra danslärarna så klart! Tävlingen var kanonbra arrangerad och inte nog med det, Uddans domnierade dansgolvet! Jag lånade lite bilder från facebook, bland annat som Lina har fotat.

Tack för idag, kanonbra jobbat alla!



Stolta tjejer som tog guldpokalerna i Guld 12-15 år!




Kajsa och parkompisen Frida tar lite luft innan prisutdelningen.



Tjoho vad kul, både guld och silver till Uddans-tjejer i silver 12-15 år!




Go-pluttar!




Ebba & Emilia in action!



Första gången på pallen för dessa söta gluttar!




Sara ger järnet i finalen!



Alva & Tea visar hur glad man ska vara när man tar pokaler!




Gruppen X3M debuterade i street och tog hem bronspokalen!




Bäst på plan är vi, Uddans & Co! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0