Vaaaken bebis!

Herregud säger jag bara! Från att vara orolig för att ha en för trött bebis så hade jag plötsligt en som vägrade sova! Liam var vaken från kl 21 till kl 5 på morgonen, han sov bara 10 minuter åt gången. Där fick man för att jag skrev att han sov bättre på nätterna nu, hehe. Jag gick till och med ut och gick vid 2-tiden inatt för att han somnar så bra i vagnen, vilket han gjorde också... men vaknade när vi kom in ;) Så idag har vi inte varit så kaxiga här hemma. Som tur är somnade go-killen och sov 4 timmar på dagen, så jag vet att han kan sova i alla fall :D



Öppet hus på brandkåren var riktigt trevligt, men kallt! Det var verkligen kul att få kika hur det ser ut på Andreas jobb och han var så söt när han hjälpte små barn att släcka eldar med brandsläckaren!

Liam var med så klart och kikade i brandbilen med pappsen :)



Efter det fick vi finbesök från Stockholm av Stefan och Cissi, jättekul att ni kom och tack för presenterna :D Hoppas vi ses snart igen!



Liam var vaken och snäll hela tiden de var här, helmysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0